Aangekomen in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicky Wiegmans - WaarBenJij.nu Aangekomen in Australië - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicky Wiegmans - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Australië

Door: Nicky Wiegmans

Blijf op de hoogte en volg Nicky

14 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Het is ondertussen al bijna twee weken later, maar omdat ik veel te druk bezig was, vertel ik jullie kort een aantal dingen die ik in de eerste week heb meegemaakt. Laten we beginnen bij het begin!

Dinsdag 30 september , Woensdag 1 oktober
Mijn laatste dag in Nederland! Hele dag bezig geweest met de laatste spulletjes pakken, en rond half 6 was het dan eindelijk tijd om naar Schiphol te gassen en afscheid te nemen! Om 20:50 uur de lucht, ruim 12 uur vliegen naar Kuala Lumpur, om daar een overstap te hebben van maar liefst 5 uur! Maar ik had een gelukje, door een foutje werd ik overgeplaatst naar een stoel in Business Class, waar ik werd verwend met heerlijk eten, pantoffeltjes, een lekker kussentje en dekentje, leuke film, en ik heb heerlijk geslapen in het vliegtuig gelukkig! Na mijn overstap in Kuala Lumpur vervolgde ik mijn reis voor de gedurende 8 uur met Malaysia Airlines, waar ik een stuk minder comfortabel zat, maar ik ben uiteindelijk heel aangekomen!

Donderdag 2 Oktober
Eindelijk aangekomen in Sydney! Na drie uur wachten kon ik dan eindelijk mijn kleine mini kamertje in, waarvan ik later een foto zal uploaden! Heb boodschappen gedaan en een middagdutje gedaan, zodat ik die avond meteen met al m'n ruim twintig van de 40 huisgenoten lekker wat kon gaan drinken ,wat erg gezellig was!

Vrijdag 3 Oktober
Al mijn huisgenoten moesten naar school of werk, dus ik ging er deze dag alleen op uit. Ja echt waar, ik kon zelfs de weg naar de Operahouse en Harbour Bridge vinden, en zelfs de weg terug! En dat met mijn coördinatie van een baksteen. Op die dag heb ik dus de Opera House en de Harbour Bridge bezocht, de twee bekendste kenmerken van Sydney en zelfs van Australië. Ook daarvan zal ik nog wat foto's plaatsen! Deze avond natuurlijk weer het nachtleven van Sydney opgezocht en ik ben er zelfs uitgegooid samen met mijn Duitse vriendinnetje Kristy, omdat we per ongeluk naar de mannen wc gingen. OEPS! De security man schreeuwde dat we eruit moesten komen, maar mijn Duitse vriendinnetje ging terugschreeuwen omdat ze dacht dat het een dronken gozer was die tegen ons zat te schreeuwen. Dat vond de security man niet zo leuk en we konden er ook niet meer in komen helaas. Maar al met al een goede avond gehad!

Zaterdag 4 oktober, Zondag 5 oktober
Zaterdagavond naar de Darling Harbour geweest met twee Duitse meisjes, Kristy en Antonia, om daar naar een super mooie vuurwerkshow te kijken! Vervolgens snel naar huis gegaan omdat mijn lieve vriendinnetje Eva was aangekomen in Sydney. Die avond weer uitgegaan, maar ik kwam de club niet in, omdat ik er zogenaamd te dronken uit zag en m'n kamergenoot sneakers aan had, wat niet behoorde tot dresscode. Uiteindelijk in een gayclub beland, kan ik dat ook weer van m'n to-do-list afhalen!
Zondag naar Bondi Beach geweest, het meest bekende strand van Australië en schijnbaar een van de mooiste stranden ter wereld! Heerlijk weer gehad, in het super koude water gezwommen met een ander Duits vriendinnetje: Helena! Ja er zijn super veel Duitsers hier! Zondagavond weer uitgegaan, omdat het moest!

FOTO'S KOMEN SNEL!


  • 24 Oktober 2014 - 13:01

    Sybille:

    O, ik zie het al jij vermaak je daar wel maar vergeet niet waarom je daar ben. ik wil wel foto''s zien. kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nicky

In deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van allerlei dingen die ik meemaak tijdens mijn verblijf in het Down Under, Australia!

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 9220

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: