verjaar-, festival-, katerDAG - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicky Wiegmans - WaarBenJij.nu verjaar-, festival-, katerDAG - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicky Wiegmans - WaarBenJij.nu

verjaar-, festival-, katerDAG

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky

11 November 2014 | Australië, Sydney

donderdag 6 november
De verjaardag van Eva! Speciaal mijn wekkertje om 00;00 uur Australische tijd gezet om Eva te feliciteren, maar door mijn slaapproblemen - waar ik deze nacht blijkbaar geen last van had- ben ik door mijn wekker heen geslapen.. balen! 's Ochtends samen met Eva een Nederlands ontbijtje (beschuit met hageslag en een smoothie) gegeten voor haar verjaardag, een kaartje gegeven en een happy b'day sjerp bij haar omgedaan. Daarna snel naar school gegaan, want door het lekkere ontbijt hadden we een vertraging van een halfuur opgelopen. In de klas aangekomen werd er voor haar gezongen en Eva deelde stroopwafels uit die deze hele klas zo lekker vond, dat ze besloten hebben dat ik ze met mijn verjaardag weer moet uitdelen! Vooruit dan maar...
Na school een hele lekkere taart gegeten die Eva had gekocht voor haar verjaardag, en 's avonds - na een fles wijn opgedronken te hebben- was het dan eindelijk zo ver; het etentje bij Jamie Oliver's Italian restaurant. Heel lekker en gezellig gegeten met Eva, Helena en twee klasgenoten en toen kwam Eva haar echte kado: een vibrator! Die ben ik nog dezelfde middag wezen kopen in een 'adult shop', samen met Helena, waar we een hele demonstratie kregen over cockrings, clitorisringen, dildo's in alle vormen en maten en honderden vibrators. Toch nog weer wat wijzer geworden deze dag! Om Eva alleen een vibrator te geven, is toch een beetje zielig dus heb ik nog een kadobon erbij gedaan van de winkel waar ze helemaal fan van is; General Pants Co. Als dat geen geslaagde dag voor d'r was.... En je raadt het al.. 's avonds naar club IVY geweest. En je raadt het al.. nog steeds niet op het dakterras geweest, want dit keer zat het te vol. Super gezellige avond gehad met mensen van school en van mijn residentie! Topdag!

Vrijdag 7 november
Officiële katerdag. Na school naar de stad gegaan om Helena op Central Station te ontmoeten en een ijsje te gaan eten bij Messina, één van de bekendste en lekkerste ijssalons hier in Australië! Één tegenvallertje ; omdat het station zo groot is, en er blijkbaar 4 parken zijn in plaats van 1 heeft het ongeveer drie kwartier geduurd voordat we elkaar gevonden hadden! Heb ik dat weer! Maar het ijsje was heerlijk! Daarna met Eva als twee mannen op de bank gehangen met een bord spaghetti op schoot en liedjes mee geblèrd op MTV.

Zaterdag 8 november
Festivaldag! Vandaag met een groep mensen van Jack's Place (mijn residentie, waar ik verblijf) naar een festival gegaan, genaamd Harbourlife. Wat was het een onwijs gaaf festival! Het was niet heel groot en dus niet zo massaal. Muziek was heerlijk (techno, deephouse -mam en pap ;denk aan Bakermat muziek-) en het weer zat mee! Super zonnig, en wat een uitzicht hadden we ; over het water waar allerlei jachten lagen waar mensen op aan het mee feesten waren met de muziek, met de opera house, the harbour bridge en de hoge gebouwen van Sydney Central op de achtergrond! Wauw, wat een supersfeer! Nog een aantal Nederlanders tegengekomen, waaronder eentje die hier al anderhalf jaar woont en een ontzettend gaaf Australisch accent heeft! En nog iemand uit Brisbane ontmoet, die dit weekend in Sydney was en in Reeuwijk blijkt te wonen! Wat is de wereld toch klein!Het eindigde helaas al om 10 uur, dus daarna snel naar huis gegaan om nog even een wijntje te drinken en toen gelijk doorgegaan naar de Home Club (bij de Darling Harbour) om daar nog even te dansen tot in de laatste uurtjes. Bij toeval nog een klasgenoot tegengekomen, dus samen met hem en Eva nog even een afzakkertje gedaan.

Zondag 9 november
ik-ben-lui-dag. Laat wakker geworden, spierpijn in mijn hele lichaam doordat ik zaterdag de hele dag en nacht aan het dansen ben geweest. Uiteindelijk een filmpje gekeken, pizza laten bezorgen met Eva (ja we waren te lui om het te halen) en uiteindelijk redelijk op tijd ons mandje ingegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nicky

In deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van allerlei dingen die ik meemaak tijdens mijn verblijf in het Down Under, Australia!

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 9201

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: