Mijn tweede week! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicky Wiegmans - WaarBenJij.nu Mijn tweede week! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicky Wiegmans - WaarBenJij.nu

Mijn tweede week!

Door: Nicky

Blijf op de hoogte en volg Nicky

22 Oktober 2014 | Australië, Sydney

maandag 13 tot woensdag 15 oktober

Deze week was het helaas wat minder weer, dus heb ik iets minder ondernomen dan normaal. Dinsdag ben ik samen met 4 andere meiden eerst wat gaan lunchen en daarna nog even gaan shoppen. Ook hier hebben ze een Zara en allemaal andere leuke kleine winkeltjes. We hadden een winkel gezien met allemaal hele leuke kleren, maar dat was helaas ook aan het prijskaartje te zien. Misschien toch maar even paps en mams lief aankijken....
Als jullie jezelf afvragen hoe ik het allemaal doe met eten, aangezien ik totaal niet kan koken ; ik kan hele lekkere tonijn- en kipsalade maken én ik ben heel goed in het lief aankijken van mensen, zodat ik met ze mee mag eten! Zijn die grote ogen toch nog ergens goed voor..

donderdag 16 oktober
Na een lange dag school, ging ik BBQ-en met mensen van deze school in Coogee Beach. Nog even snel met m'n Duitse vriendin een fles wijn gescoord (neee deze Duitser drinkt geen bier!) en de bbq kon beginnen. Heerlijk weer met een heerlijk uitzicht over zee, en weer hele leuke nieuwe mensen ontmoet! En toen begon het drankspel... Al met al ben ik heel thuisgekomen en na even snel omkleden gingen we door naar club IVY. Erg druk en erg gezellig, alleen Nicky zou Nicky niet zijn als er niet iets mis zou gaan, dus wat gebeurde er? JA HOOR, ik ben weer de club uitgezet. Omdat er een poolparty was op het dakterras en ik daarheen wilde gaan met een paar vrienden, had ik een trap gevonden die wel erg rustig was. Blijkbaar was het de noodtrap en ik werd wederom in m'n nekvelletje gegrepen door de security met het vriendelijke verzoek of ik en mijn vrienden de club wilde verlaten. Al met al een prima avond gehad!

vrijdag 17 oktober
Vrijdag korte dag school, 's middags eerst een lekkere lunch gehad met Eva bij de Mexicaan in het winkelcentrum bij onze school. Daarna een dutje gedaan, aangezien ik de nacht ervoor amper 3 uur heb geslapen. Deze avond was er een afscheidsfeestje van een Saoediër, omdat hij vertrekt voor een maandje. Hij mag 4 vrouwen hebben en school + verblijf wordt gewoon betaald door de regering, en hij krijgt ook nog eens een zakcentje van $3500,-. Was het in Nederland ook maar zo'n feest.. Gezellig avondje gehad, en nog een klein beetje geleerd hoe je de salsa moet dansen!

zaterdag 18 oktober
Klein beetje vergeten wat ik overdag heb gedaan, maar 's avonds ben ik weer vuurwerk wezen kijken bij de Darling Harbour, heel erg mooi was dat! Daarna zijn we (Eva, Helena, Franse Marine, en 2 klasgenootjes) daar een hapje wezen eten en aan de karafjes gevuld met de cocktail 'French Kiss' gegaan. Uiteindelijk in de club Spicy Cellar belandt, wauw wat was het daar benauwd! Het was er wel heel gezellig en ze draaien leuke muziek (techno, deephouse), maar volgende week toch wel naar een andere club!

zondag 19 oktober
Samen met Eva, Helena, Kristy en Antonia naar Watsons Bay gegaan en heerlijk liggen bakken. Uiteindelijk zijn we bij een hele leuke beachclub gaan zitten waar dé jetset van Sydney komt. De Gucci riemen, Louis Vuitton tassen, Jimmy Choo schoenen en Rolex horloges vliegen je om de oren. Kom ik aan met m'n jurkje van de Hollister.. Maar het maakt mij niet uit, we hebben daar een lekker cocktailtje gedronken en we kwamen daar nog een klasgenoot tegen waar we nog even mee gepraat hebben!

Ik heb tot nu toe twee hele leuke weken gehad, waarin ik heel veel mensen heb ontmoet en veel dingen heb gezien van Sydney. Je verveelt je hier echt geen moment en je hebt altijd leuke mensen om je heen! Ik wil nog lang niet weg!
xxx Nicky

  • 24 Oktober 2014 - 12:18

    Sybille.:

    Kom jij nog wel aan leren toe. groetjes Sybille.

  • 24 Oktober 2014 - 22:52

    Danielle:

    Hahahhahahha daar wou ik zooo graag bij zijn toen je in je nekvelletje werd gegrepen!! Geniet er van nicht en vergeet je school niet ;p dikke kus van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nicky

In deze blog ga ik jullie op de hoogte houden van allerlei dingen die ik meemaak tijdens mijn verblijf in het Down Under, Australia!

Actief sinds 29 Sept. 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 9152

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: